Tres persones ferides en un accident de trànsit a Valldemossa
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
Es podrà visitar al Casal Can Gelabert de Binissalem fins al 28 de gener
Pako Lorente, Salvador Martínez i Tinus Castanyer són tres artistes sollerics, referents dels moviments d’avantguarda illencs, que s’han ajuntat davall d’un concepte que comparteixen: L’efímer, conceptual i que s’expressa entorn de la poesia visual.
‘e.f.í.m.e.r.’ és el nom de l’exposició surrealista que es podrà visitar al Casal Can Gelabert de Binissalem fins al 28 de gener. Els tres artistes mostren unes obres que posen en relleu la fluïdesa de l’efímer, del tot en moviment, de l’apropiació i resignificació d’objectes trobats convertits i conceptualitzats cap a nous i múltiples significats.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
S'hi ha duit a terme un simulacre i s'hi han fet obres de millora, limitades a aquest diumenge
Armengol assegura que l'informe de l'UCO corrobora el que ella sempre ha declarat en les comissions d'investigació i davant els tribunals