Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Es podrà visitar al Casal Can Gelabert de Binissalem fins al 28 de gener
Pako Lorente, Salvador Martínez i Tinus Castanyer són tres artistes sollerics, referents dels moviments d’avantguarda illencs, que s’han ajuntat davall d’un concepte que comparteixen: L’efímer, conceptual i que s’expressa entorn de la poesia visual.
‘e.f.í.m.e.r.’ és el nom de l’exposició surrealista que es podrà visitar al Casal Can Gelabert de Binissalem fins al 28 de gener. Els tres artistes mostren unes obres que posen en relleu la fluïdesa de l’efímer, del tot en moviment, de l’apropiació i resignificació d’objectes trobats convertits i conceptualitzats cap a nous i múltiples significats.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061
La capitana del catamarà, de 53 anys, es troba en observació i presumiblement rebrà l'alta avui