Dues dones mortes en un accident de trànsit a Formentera
Viatjaven en una motocicleta quan, per causes que s'investiguen, un taxi les ha envestit
Easyjet operarà amb una freqüència setmanal i a partir de Setmana Santa es triplicarà
L’aerolínia de baix cost Easyjet.com avança al 6 de febrer l’inici de la ruta entre Menorca i Londres i ampliarà la seva oferta en temporada baixa. Primer, amb un vol setmanal amb capacitat per entre 150 i 180 persones per trajecte i, des de Setmana Santa a maig, amb tres vols a la setmana, un més que el que cobria Monarch.
Això, però no farà que s’obrin més establiments hotelers durant la Setmana Santa. La patronal creu suficient l’acord vigent de mantenir oberts només 50 hotels durant l’hivern.
Una vegada coberta la ruta per l’any que ve, el Consell la vol consolidar… amb incentius: convocarà un concurs públic perexercir accions de co-marketing amb l’empresa que vulgui cobrir la ruta tot l’any. Aquest concurs tindria un preu màxim de 150.000 euros.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Viatjaven en una motocicleta quan, per causes que s'investiguen, un taxi les ha envestit
L'actuació prevista per a la darrera jornada del festival es transforma en una mostra d'afecte, estima i admiració cap al músic mallorquí
Les víctimes han estat traslladades a Can Misses, amb ferides lleus, per romandre en observació