Un iot de 64 metres d’eslora encalla a una seca des Pujols, a Formentera
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament

Inclouran les destinacions de Tegel i Stutgart i també volen connectar Maó amb Londres durant el pròxim hivern
L’aerolínia Easyjet mourà enguany 2.700.000 passatgers entre Palma i Europa. Només, durant l’estiu, calculen un increment del 27% del volum de turistes i ho faran amb dues rutes noves: Stuttgart i Tegel.
Amb les altres illes preveuen un augment anual del 10%. Amb Eivissa només operen durant l’estiu, però amb Menorca esperen complir amb una reivindicació històrica: unir Maó i Londres durant la temporada d’hivern.
Són les previsions que ha donat a conèixer la companyia, avui horabaixa, durant la presentació del nou Airbus 320 NEO, a l’aeroport de Son Sant Joan. Un avió més eficient, més lleuger i silenciós. Actualment la companyia disposa de 5 avions d’aquestes característiques, Javier Gándara, és el president d’EASYJET a Espanya.
La principal aposta de l’aerolínia és fomentar la sostenibilitat ambiental i entre els seus reptes hi ha l’avió elèctric.
Mentrestant, ja han comanat 100 avions NEO per anar substituint la seva flota actual, formada per més de 280 aeronaus.
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions
Els protocols festius inclouen un règim sancionador que defineix les infraccions