Presó comunicada i sense fiança per al detengut per l’agressió sexual a una dona ingressada a Can Misses
La víctima ha estat traslladada a una habitació individual per ser atesa, acompanyada de la seva família
El secretari d'Organització de la formació a l'Estat fa una crida a la responsabilitat i que no es facin servir tics de la vella política
En plena cursa per liderar Podem a les Balears, el secretari d’Organització de la formació morada en l’àmbit estatal, Pablo Echenique, fa una crida a la responsabilitat a totes les assemblees que han de convocar primàries.
Echenique diu que és normal que hi hagi diferències polítiques entre companys, però remarca que les campanyes agressives i basades a perjudicar, i menysprear l’adversari, els fa més dèbils. Per això fa una crida a totes les comunitats que estan a punt de renovar les secretaries generals, entre elles les Balears, que no facin servir tics de la vella política.
Echenique conclou que no tot val per intentar guanyar les primàries.
Laura Camargo, sorpresa per la decisió de Jarabo de no presentar-se a les primàries
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima ha estat traslladada a una habitació individual per ser atesa, acompanyada de la seva família
La dona ha declarat al judici que l’acusat la va telefonar mentre agredia mortalment la seva mare
La Policia Local de Felanitx ha retirat el cartell de l’artista, denunciat pels veïnats i pel col·lectiu cultural Es Quatre Cantons