Controlat, però no extingit, un incendi industrial al polígon de Binissalem
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
L'objectiu és aconseguir recollir al voltant de 10 tones d'envasos de vidre als 8 pobles més santantoniers de Mallorca
Ecovidrio posa en marxa una campanya per fomentar el reciclatge de vidre durant les festes de Sant Antoni del pròxim gener. Per segon any consecutiu, els 8 municipis més santantoniers de Mallorca “competiran” per veure qui recull més vidre per habitant, una competició que reportarà un premi de 1.000 euros, destinats al foment del reciclatge per al municipi que més vidre reculli per habitant.
En la primera edició, Artà va ser el guanyador, amb un quilo de vidre recollit per habitant, una xifra que enguany s’espera superar. Sa Pobla, Pollença, Muro, Artà, Capdepera, Son Servera, Sant Llorenç i Manacor són els municipis que, per segon any consecutiu participen a la campanya, que l’any passat es va veure deslluïda per la supressió dels actes més multitudinaris per mor de la pandèmia.
Per tal de donar a conèixer la campanya entre els veïnats, entre els dies 7 i el 15 de gener es faran accions promocionals als 8 municipis que hi prenen part.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
Es cobrarà per dia pernoctar i per buidar aigües brutes i a canvi es donaran serveis com electricitat i internet