Antònia Font cancel·la el concert al Mobofest i hi retrà un homenatge a Joan Roca
L'actuació prevista per a la darrera jornada del festival es transforma en una mostra d'afecte, estima i admiració cap al músic mallorquí
La Conselleria coneixerà l'opinió dels sindicats la setmana que ve
La Conselleria d’Educació ha convocat, la setmana que ve, totes les taules implicades en l’elaboració dels nous currículums escolars. D’aquesta manera, es coneixeran les primeres impressions dels sindicats que, per ara, no han reaccionat a la presentació, aquest dimarts, del primer esborrany. Des del Govern estan a l’expectativa, però asseguren que les primeres reaccions són positives.
La Conselleria confia tenir complerts tots els tràmits el mes de juny i aprovar, llavors, els quatre decrets que establiran els nous currículums educatius a infantil, primària, secundària i batxillerat.
Una de les apostes més fortes de l’esborrany és el de limitar al màxim l’ús de pantalles a l’etapa infantil i els primers anys de primària. Els estudis, asseguren, ja demostren que la sobreexposició afecta l’aprenentatge. Però per tenir èxit, adverteixen, és vital comptar amb la complicitat dels pares.
Una altra de les grans novetats és l’increment d’hores dedicades a matemàtiques i llengües. En aquest darrer cas, els centres tendran llibertat per elegir a quin o quins idiomes dediquen més temps.
Els quatre esborranys de decret estan penjats a la web de la Conselleria. S’hi poden presentar al·legacions durant la setmana vinent.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'actuació prevista per a la darrera jornada del festival es transforma en una mostra d'afecte, estima i admiració cap al músic mallorquí
Viatjaven en una motocicleta quan, per causes que s'investiguen, un taxi les ha envestit
Les víctimes han estat traslladades a Can Misses, amb ferides lleus, per romandre en observació