Augmenten les agrupacions de finques per arribar a les dues quarterades requerides per edificar en sòl rústic
Hi ha compradors que arriben a pagar 100.000 euros per parcel·les de 7.000 m²
Admet el retard, però no forçarà que s'escurcin terminis amb la declaració d'interès autonòmic
137
El Conseller d’Educació, Martí March, reconeix el retard en la posada en marxa de l’escola d’Hoteleria a l’antiga terminal portuària de Ciutadella. Anuncia que les obres es licitaran durant el 2020. Ho ha dit en la sessió plenària d’aquest dimarts.
El que queda descartat, d’entrada, és declaració el projecte d’interès autonòmic, la qual cosa permetria accelerar la construcció del nou equipament. Fonts de la conselleria sostenen que és un mecanisme extraordinari, el darrer recurs, que tan sols es farà servir en cas que hi hagi impediments urbanístics durant la tramitació. Un fet que a hores d’ara no es contempla.
Des del Consell Insular han sol·licitat fer ús d’aquest mecanisme per evitar la llarga tramitació que requereix dotar de l’ús educació una terminal portuària.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Hi ha compradors que arriben a pagar 100.000 euros per parcel·les de 7.000 m²
Ha passat aquest dilluns, devers les 17.00 hores, i cap persona n'ha resultat ferida
Els fets van passar dissabte a la nit, a Sant Ferran, i, segons un comunicat de Sa Clau de s'Armari, la víctima hauria rebut una "brutal pallissa" per part de dos individus