Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

El centre tendrà tres plantes, sis aules per infantil, dotze per a primària i una capacitat per a 450 alumnes
Imatge d'arxiu.
24La Conselleria d’Educació ha entregat a l’Ajuntament de Campos el projecte de construcció de la nova escola del municipi, tràmit necessari perquè el consistori en concedeixi la llicència d’obra. El centre tendrà tres plantes, sis aules per infantil, dotze per a primària i una capacitat per a 450 alumnes. La infraestructura també disposarà de patis amples i mantindrà els elements patrimonials del solar: una casa tradicional i un molí.
Fa deu anys que la comunitat educativa i els veïnats reclamaven el projecte, ja que l’escola actual, Joan Veny i Clar, està massificada (es va construir per 400 alumnes i actualment n’acull 700). “Suposarà donar resposta a aquestes necessitats, però també possibilitarà que puguin desaparèixer les aules modulars de l’actual centre de Campos, i poder tornar a una certa normalitat, que és el que volem”, ha declarat el conseller d’educació, Martí March.
Una vegada començades, les obres tendran una durada d’uns quinze mesos, i un cost de prop de set milions d’euros. El projecte s’inclou dins el Pla d’Infraestructures Educatives 2016-2023.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys