La Conselleria avisa que el concert no serà possible de cara al pròxim curs si l'escola no accedeix a deixar de segregar els seus alumnes per sexe
96
La Conselleria d’Educació ha prorrogat un any més el concert dels col·legis Aixa i Llaüt de Palma. S’ha decidit com a mesura excepcional, ja que el curs 2023-2024 ja ha començat. D’aquesta manera, es volen evitar perjudicis per als infants, pares i docents del centre.
Així hi tot, la Conselleria avisa que el concert no serà possible de cara al pròxim curs si l’escola no accedeix a deixar de segregar els seus alumnes per sexe. La pròrroga aconseguida es deu a un informe de l’Advocacia de la Comunitat Autònoma, que, tot i que denega el concert, permet la prorroga d’un any dins les condicions actuals.
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals