Nova detenció d’El Ico per presumptament apunyalar un home i agredir la seva parella a Son Banya
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
Confirmen que ho assumiran a partir del gener
En una carta el conseller d’Educació reclama a la nova ministra d’Educació, Pilar Alegría que el Govern central es faci càrrec íntegrament del cost que suposarà l’obligació de cotització a la Seguretat social de tots els alumnes en pràctiques.
El Govern assumirà a partir de gener la gestió de les altes i baixes a la Seguretat Social i el cost de la cotització dels alumnes de formació professional que facin pràctiques a empreses.
Els graduats socials de les Illes confirmen que els preocupava l’efecte en les empreses. La cotització dels alumnes en formació estarà bonificada al 95%. El que resta suposa 0,41 euros al dia per alumne. La Conselleria d’Educació preveu una partida d’entre 1,5 i 2 milions d’euros.
La UIB també assumirà la gestió i el cost de les cotitzacions de més de 3.000 universitaris que fan pràctiques a empreses.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
Malgrat la proximitat del foc a l'aeroport de Son Santjoan, l'operativa aèria continua desenvolupant-se amb normalitat i els vols no s'han vist afectats
Serà una vegada conclogui el procés d'enquadrament, que determinarà el nivell que correspon a cada treballador en funció de la seva trajectòria i la seva antiguitat