Accident mortal d’un motorista a Sóller
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
Confirmen que ho assumiran a partir del gener
En una carta el conseller d’Educació reclama a la nova ministra d’Educació, Pilar Alegría que el Govern central es faci càrrec íntegrament del cost que suposarà l’obligació de cotització a la Seguretat social de tots els alumnes en pràctiques.
El Govern assumirà a partir de gener la gestió de les altes i baixes a la Seguretat Social i el cost de la cotització dels alumnes de formació professional que facin pràctiques a empreses.
Els graduats socials de les Illes confirmen que els preocupava l’efecte en les empreses. La cotització dels alumnes en formació estarà bonificada al 95%. El que resta suposa 0,41 euros al dia per alumne. La Conselleria d’Educació preveu una partida d’entre 1,5 i 2 milions d’euros.
La UIB també assumirà la gestió i el cost de les cotitzacions de més de 3.000 universitaris que fan pràctiques a empreses.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
La reforma ha suposat una inversió de 3,4 milions d'euros
La víctima, de 55 anys, hauria consumit heroïna en mal estat; la investigació continua oberta i no es descarten noves detencions