L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Confirmen que ho assumiran a partir del gener
En una carta el conseller d’Educació reclama a la nova ministra d’Educació, Pilar Alegría que el Govern central es faci càrrec íntegrament del cost que suposarà l’obligació de cotització a la Seguretat social de tots els alumnes en pràctiques.
El Govern assumirà a partir de gener la gestió de les altes i baixes a la Seguretat Social i el cost de la cotització dels alumnes de formació professional que facin pràctiques a empreses.
Els graduats socials de les Illes confirmen que els preocupava l’efecte en les empreses. La cotització dels alumnes en formació estarà bonificada al 95%. El que resta suposa 0,41 euros al dia per alumne. La Conselleria d’Educació preveu una partida d’entre 1,5 i 2 milions d’euros.
La UIB també assumirà la gestió i el cost de les cotitzacions de més de 3.000 universitaris que fan pràctiques a empreses.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues