Almanco quatre detinguts en una operació de la Guàrdia Civil a Palma relacionada amb robatoris a la Part Forana
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Les obres afecten cobertes, banys, menjadors i façanes, i s'espera tenir-les enllestides abans de l'inici del curs
IES ses Estacions de Palma.
475Ara que no hi ha classes, és el moment d’aprofitar per fer obres. Cinc centres estrenaran cobertes aquest curs: Palma, Llubí, sa Pobla, Felanitx i Santa Eulària.
Dues de les majors inversions seran als instituts de formació professional Borja Moll de Palma i al de sa Pobla, on llevaran els sostres amb fibrociment. A Palma també hi haurà 5 centres que estrenaran banys nous. També el Bocoris de Pollença i el Pere Rosselló, a Alaró. En altres centres a Mallorca i a Eivissa es renovaran les façanes, les finestres o les fusteries. Serà a Sant Antoni, Santa Eulària i Sant Joan, a Eivissa; i a Inca i Palma, a Mallorca.
A Mallorca, la inversió més gran serà a l’Institut Berenguer d’Anoia d’Inca i a Eivissa serà també al Col·legi Labritja de Sant Joan. I els menjadors o les cuines seran nous a Es Vinyet d’Andratx, al Blai Bonet de Santanyí i al Son Verí de Llucmajor.
Es tracta d’un seguit d’inversions per tenir al dia els centres educatius de les Illes. Educació inverteix gairebé 10 milions d’euros aquest estiu en reformes. L’objectiu és que el màxim dels treballs estiguin acabats el primer de setembre, però no tots ho estaran a temps: al Borja Moll de Palma, el canvi de la coberta de fibrociment encara no ha començat.
Tot i les nombroses obres, Educació afirma que les aules prefabricades es mantendran al voltant de les 150 a l’inici de curs. A més de les reparacions que es fan a l’estiu, aquest curs es posaran en marxa quatre nous centres. D’aquests, només es preveu que les obres s’allarguin al col·legi de Son Carrió. Estarà enllestit a finals de setembre.
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Palma tendrà zona escolar única i s’implantarà aquest model en altres municipis quan sigui viable
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
L'ONG Caminando Fronteras ha donat l'avís i assenyalen que són tres barques desaparegudes, en una de les quals viatgen, almanco, 10 dones i 2 infants