Tot a punt per a la Mallorca 312: a quines carreteres afectarà?
La competició torna amb 8.500 ciclistes i un ampli dispositiu de talls de trànsit a tota l’illa
Els equips directius han de ser als centres durant l'horari lectiu. No hi haurà transport escolar
Vista d'un cap de fibló a la costa d'Andratx, Mallorca. /CATI CLADERA
152Després de l’activació de l’alerta vermella i ateses les previsions meteorològiques per a aquest dimecres, 11 de setembre, a la zona oest de Mallorca, a la serra de Tramuntana, la Conselleria d’Educació ha suspès les activitats lectives i extraescolars dels centres educatius de les localitats de: Alaró, Estellencs, Puigpunyent, Esporles, Valldemossa, Deià, Bunyola, Sóller, Fornalutx, Escorca, Caimari, Campanet, Pollença, Alcúdia, Artà, Capdepera, Santa Margalida, Muro i Sa Pobla, informa el Govern en un comunicat.
Amb tot, els equips directius hauran de ser a les escoles durant l’horari lectiu. No hi haurà transport escolar, afegeix la nota, que també recomana als altres col·legis que no es programin activitats a l’aire lliure i extremar la precaució el primer dia del curs escolar.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La competició torna amb 8.500 ciclistes i un ampli dispositiu de talls de trànsit a tota l’illa
Només el 38% dels alumnes han anat aquest divendres a classe. Asseguren que no aturaran fins que Miquel Rodán deixi l’escola