Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Els equips directius han de ser als centres durant l'horari lectiu. No hi haurà transport escolar
Vista d'un cap de fibló a la costa d'Andratx, Mallorca. /CATI CLADERA
71Després de l’activació de l’alerta vermella i ateses les previsions meteorològiques per a aquest dimecres, 11 de setembre, a la zona oest de Mallorca, a la serra de Tramuntana, la Conselleria d’Educació ha suspès les activitats lectives i extraescolars dels centres educatius de les localitats de: Alaró, Estellencs, Puigpunyent, Esporles, Valldemossa, Deià, Bunyola, Sóller, Fornalutx, Escorca, Caimari, Campanet, Pollença, Alcúdia, Artà, Capdepera, Santa Margalida, Muro i Sa Pobla, informa el Govern en un comunicat.
Amb tot, els equips directius hauran de ser a les escoles durant l’horari lectiu. No hi haurà transport escolar, afegeix la nota, que també recomana als altres col·legis que no es programin activitats a l’aire lliure i extremar la precaució el primer dia del curs escolar.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució
La família havia demanat la col·laboració ciutadana per poder trobar-lo