L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
El Govern no destinarà cap partida econòmica per eradicar aquesta espècie invasora
Enguany es duplicarà la partida per lluitar contra el moscard tigre a Eivissa. Arribarà als prop de 100.000 euros. El Consell d’Eivissa i els 5 ajuntaments de l’illa treballaran de manera conjunta per eradicar aquesta espècie invasora que s’ha estès per tota l’illa.
Una campanya més, el Govern no destinarà cap partida econòmica per lluitar contra el moscard tigre a Eivissa. Considera que es tracta d’una plaga urbana i que han de ser els consistoris els que s’encarreguin d’eradicar-la.
Al 2015 es va detectar per primera vegada la presència del moscard tigre, sobretot al Port de Vila i al polígon de Montecristo. Ara, però, s’ha estès de manera homogènia pertot el territori.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues