Detengut un professor interí d’un institut d’Artà per presumptes tocaments a una alumna
Els fets haurien tengut lloc al despatx del docent i la Conselleria l’ha suspès de funcions fins a final de curs
El Govern no destinarà cap partida econòmica per eradicar aquesta espècie invasora
Enguany es duplicarà la partida per lluitar contra el moscard tigre a Eivissa. Arribarà als prop de 100.000 euros. El Consell d’Eivissa i els 5 ajuntaments de l’illa treballaran de manera conjunta per eradicar aquesta espècie invasora que s’ha estès per tota l’illa.
Una campanya més, el Govern no destinarà cap partida econòmica per lluitar contra el moscard tigre a Eivissa. Considera que es tracta d’una plaga urbana i que han de ser els consistoris els que s’encarreguin d’eradicar-la.
Al 2015 es va detectar per primera vegada la presència del moscard tigre, sobretot al Port de Vila i al polígon de Montecristo. Ara, però, s’ha estès de manera homogènia pertot el territori.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els fets haurien tengut lloc al despatx del docent i la Conselleria l’ha suspès de funcions fins a final de curs
S'hi ha duit a terme un simulacre i s'hi han fet obres de millora, limitades a aquest diumenge
Armengol assegura que l'informe de l'UCO corrobora el que ella sempre ha declarat en les comissions d'investigació i davant els tribunals