Segona jornada de la “Cimera Internacional de Mobilitat Segura” celebrada a Eivissa. Presidida per la ministra de Turisme, Reyes Maroto, s’hi han definit tot una sèrie de protocols per a un sistema de Certificació Covid ‘únic’ i internacional per aconseguir el moviment segur de les persones.
Representants de turisme i sanitat de 36 països d’arreu del món han participat a la “Cimera Internacional de Mobilitat Segura”, organitzada pel Govern espanyol, juntament amb l’OCDE, l’Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmics. Per primera vegada ambdós sectors uneixen forces per desenvolupar un protocol comú de regulació de la mobilitat de viatgers, internacional i segur.
Marato ha explicat que l’objectiu seria la unificació de protocols existents en un sistema de certificació covid ‘únic’, mundial; i ha posat d’exemple el certificat digital covid de la Unió Europea. Una proposta d’unificació de protocols de certificació presentada als representants d’Indonèsia, país que presideix el G20, amb vista a la seva aprovació en la cimera de novembre.
El cos, quasi momificat i encara per identificar, va ser localitzat a l'interior d'una caseta abandonada ubicada entre Can Picafort i Son Serra de Marina
La seva principal reivindicació continua sent l'equiparació salarial amb la resta dels treballadors públics del seu sector, i exposen que la mitjana de diferència de sou és de 500 euros