Cort ja prepara l’ampliació de l’ORA
Comencen a instal·lar els més de 150 parquímetres nous
Els sindicats demanen contundència al Govern per multar a les empreses de construcció que no compleixen la llei
Eivissa acumula el major nombre d’accidents laborals en el sector de la construcció. Durant el 2017 va tenir un augment de gairebé el 3 per cent en accidents laborals, mentre a Balear va ser d’un 2 per cent.
Per revertir la situació s’ha decidit incrementar les inspeccions de treball, continuar amb la tramitació de la Llei de promoció de Salud Laboral i desenvolupar una campanya de sensibilització. I és que enguany hi ha hagut dos morts en accident labora a l’illa.
Des del Col·legi d’Arquitectes s’ha demanat que els treballadors tinguin més formació, mentre CCOO reclama contundència amb aquells que no compleixin amb les mesures correctores establertes
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Comencen a instal·lar els més de 150 parquímetres nous
La principal hipòtesi és una avaria en el tren d'aterratge