Palma acull aquest diumenge la tercera manifestació contra la saturació turística
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
L'estand propi del Consell a la WTM comptarà amb 90 metres quadrats i 110.000 euros de pressupost
El Consell d’Eivissa ha presentat aquest dimecres l’estand propi que instal·larà la setmana que ve a Londres, a la fira World Travel Market (WTM). Els representants turístics de l’illa pitiüsa es reuniran amb turoperadors i agents, sobretot per mirar de reduir els efectes i la incertesa generats arran el Brexit i la desfeta de Thomas Cook.
El nou director eivissenc de Turisme, Juan Miguel Costa, ha explicat que aposta per vendre l’oferta variada de l’illa, tot recuperant l’esperit de la campanya promocional All Islands In One. El Consell vol apel·lar també a la relació sentimental que, assegura, hi ha entre els turistes britànics i Eivissa. Diversos turistes del Regne Unit amb més de 25 anys d’experiència vacacional a Eivissa contaran les seves experiències eivissenques. També hi haurà espai per la Moda Adlib i el turisme nupcial.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
El geògraf de la UIB creu que les polítiques actuals de contenció turística poden acabar beneficiant el negoci turístic, sense resoldre els problemes de la ciutadania