El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
El celler ecològic de Can Rich ja ha començat a recollir el raïm de les varietats malvasia i chardonnay
Els vins de la terra d’Eivissa de Can Rich venen el 80 per cent de les seves ampolles de vi a les Pitiüses. N’exporten la resta, el 20 per cent de la producció, al mercat europeu, ja que l’espanyol està massa saturat i és difícil fer-se un forat. Al Japó també venen el vi espumós cultivat a ses Salines.
La major part de la collita es fa amb maquinària especialitzada, excepte en algun tram on la recol·lectora no pot maniobrar i s’ha de fer la verema manualment. Enguany la collita serà similar a la de 2018, amb 80.000 litres i 100.000 ampolles. Una verema que tot i ser la primera a les Balears, enguany s’ha endarrerit una setmana.
En les properes setmanes podran començar a collir també les cinc varietats que planten per elaborar vi negre. El raïm collit aquesta setmana podrà ser embotellat a final d’any.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle