El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
Treballadors i empreses dels municipis afectats fan feina per retirar la brossa acumulada entre avui i demà
Després que ahir a darrera hora s’arribàs a un acord per desconvocar la vaga de recollida de fems a tres municipis d’Eivissa, ja s’han començat a notar que, a poc a poc, es recupera la normalitat.
En diverses localitzacions de Sant Joan, Sant Josep i Santa Eulària els contenidors ja presenten una millor imatge que els dies passats. Ja han retirat les fraccions de residus orgànics tot i que encara romanen algunes acumulacions de cartró o envasos. Treballadors i empreses s’han compromès a fer un esforç per deixar-ho tot net entre avui i demà mentre veïnats i establiments han col·laborat per mitigar els efectes de tres dies seguits de vaga.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades