Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

L'Associació reclama que es completi la plantilla de cinc oncòlegs a l'Hospital Can Misses, que ara mateix només en té tres
Unes 40 persones han participat en la caminada solidària que ha organitzat l’Associació d’Eivissa i Formentera contra el Càncer. L’objectiu: recaptar fons per als malalts i les seves famílies i conscienciar sobre les mancances que pateixen les Pitiüses per atendre’n els pacients.
Amb donatius d’almanco 5 euros, els participants en la primera caminada solidària de l’any han posat aquest diumenge el seu granet per millorar la vida dels malalts de càncer a les Pitiüses. El punt de partida ha estat l’església de Santa Gertrudis, i per fer vuit kilòmetres de ruta entre paratges naturals de la zona. A les quatre caminades organitzades el 2022, l’associació va aconseguir recaptar entre 500 i 2.000 euros per jornada.
L’Associació reclama que es completi la plantilla de cinc oncòlegs a l’Hospital Can Misses, que ara mateix només en té tres, i que els pacients no s’hagin de desplaçar a Mallorca per poder realitzar-se una tomografia per emissió de positrons.
La font d’en Miquelet i el pou d’en Gatzara són alguns dels indrets que aquests excursionistes han pogut gaudir.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila