Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

Un centenar d'agents rebran medalles i distincions en reconeixement a la seva trajectòria
L’onzena Diada de la Policia Local d’Eivissa ha començat amb una jornada de portes obertes. S’ha fet una exposició de diversos vehicles dels diferents cosos de les Policia Locals d’Eivissa i també de Protecció Civil. Els alumnes del Col·legi Portal Nou, entre 70 i 80 escolars, han fet la primera visita de les diferents que hi ha previstes durant la jornada, i també han assistit a una exhibició de vol de dron i d’un ca ensinistrat per detectar droga.
La Diada de la Policia Local però, continuarà demà amb l’entrega de medalles i distincions a un centenar d’agents, en reconeixement a la seva trajectòria.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys