Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El conseller d'Educació, Antoni Vera, també ha anunciat la necessitat d'una actuació urgent a les aules complementàries de l'IES Xarc
Preocupació per l’estat de les infraestructures educatives a Eivissa. El conseller d’Educació, Antoni Vera, s’ha reunit amb el president del Consell d’Eivissa i els cinc batles de l’illa, amb qui s’ha compromès a prioritzar-hi les actuacions d’adequació i manteniment i revertir-ne la situació, que Vera ha qualificat d'”abandonament”, amb l’anunci de la creació d’una delegació de l’IBISEC a Eivissa.
El conseller d’Educació també ha anunciat una actuació urgent a les aules complementàries de l’IES Xarc, les quals suposaran la instal·lació d’aules modulars mentre durin les feines perquè professors i alumnes puguin continuar fent classe. També ha destacat l’antiguitat del CEIP Sant Ciriac, del qual es redactarà un projecte de reforma integral.
Altres punts sobre la taula han estat la problemàtica del preu de l’habitatge, la manca de professionals de suport, i els compromisos de la gratuïtat del transport escolar o la lliure elecció de centre. Aspectes a desenvolupar ja en vista al curs 2024/25.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles