L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Rastregen les xarxes socials i es fan passar per clients. Aquesta partida té un cost de 14.000 euros
Imatges d'arxiu d'una festa privada.
74El Consell d’Eivissa ha contractat detectius privats per paralitzar festes il·legals i botellades, i ja han començat a fer feina. Tenen un cost de 14.000 euros. Rastregen les xarxes socials i es fan passar per clients d’alguna de les festes.
Tot i que al Consell no volen donar detalls sobre la feina que estan fent els detectius privats per no entorpir la seva tasca, asseguren que ja han fet diverses actuacions amb coordinació amb les policies locals i han aconseguit paralitzar alguna festa que ja havia començat. El seu principal objectiu, però, és evitar que se celebrin, rastrejant les xarxes socials i grups de Whatsapp, així com fent-se passar per algun client als punts on els capten, és a dir, als llocs on hi ha establiments turístics que estan a punt de tancar.
A les Balears es tramiten més de 3.000 expedients de sancions per incompliments de la normativa COVID, que suposen més de 8 milions d’euros en multes.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues