Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Rastregen les xarxes socials i es fan passar per clients. Aquesta partida té un cost de 14.000 euros
Imatges d'arxiu d'una festa privada.
101El Consell d’Eivissa ha contractat detectius privats per paralitzar festes il·legals i botellades, i ja han començat a fer feina. Tenen un cost de 14.000 euros. Rastregen les xarxes socials i es fan passar per clients d’alguna de les festes.
Tot i que al Consell no volen donar detalls sobre la feina que estan fent els detectius privats per no entorpir la seva tasca, asseguren que ja han fet diverses actuacions amb coordinació amb les policies locals i han aconseguit paralitzar alguna festa que ja havia començat. El seu principal objectiu, però, és evitar que se celebrin, rastrejant les xarxes socials i grups de Whatsapp, així com fent-se passar per algun client als punts on els capten, és a dir, als llocs on hi ha establiments turístics que estan a punt de tancar.
A les Balears es tramiten més de 3.000 expedients de sancions per incompliments de la normativa COVID, que suposen més de 8 milions d’euros en multes.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
La mare de la víctima, la principal acusada, no s'ha presentat a la lectura del veredicte