El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Els participants al X Congrés Internacional d'Estudis Fenicis i Púnics visiten els jaciments de ses Païsses de cala d'Hort i sa Caleta
A Eivissa se celebra aquests dies el X Congrés Internacional d’Estudis Fenicis i Púnics, que reuneix 300 investigadors de tot el món. És l’esdeveniment més important en l’àmbit de l’arqueologia fenícia i púnica i per primera vegada té com escenari les Illes Balears. Aquest dimecres, els participants han visitat els jaciments de cala d’Hort i sa Caleta.
A ses Païsses de cala d’Hort, s’hi produïa en època romana oli i vi. Productes que es duien en carro a cala Carbó per embarcar cap a Eivissa. Els participants al congrés han pogut visitar la vila romana i la necròpolis, guiats per l’arqueòleg Juanjo Marí. El catedràtic Piero Bartoloni, que va donar la lliçó inaugural del congrés, destaca la importància crucial d’Eivissa en el món antic. “Avui, és un lloc turístic on la gent ve a banyar-se, però en l’antiguitat era fonamental perquè s’elaboraven tots els productes útils per a la navegació: vi, aigua, olives, figues seques i panses”, explica Bartoloni.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran