Recuperen les tonades i cançons que cantaven antigament els treballadors
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Així i tot, encara presenta un escull: poder albergar congressos de més de 1.000 persones
Eivissa es consolida com a destinació de turisme MICE, de negocis. Cada vegada més hotels adapten les seves infraestructures per acollir aquest tipus d’esdeveniments. L’illa, però, encara presenta un escull: poder albergar congressos de més de 1.000 persones.
Només el passat mes d’abril Eivissa va ser escenari dos congressos de grans dimensions. L’internacional Music Summit va atreure a l’illa 2.200 persones entre delegats i periodistes. El ContArt va tenir 650 inscrits i aquesta setmana el Palau de Congressos acull la 17a edició Jornades Espanyoles de Costes i Ports. El nombre de participants és de 440.
El Palau de Congressos de Santa Eulària ha passat d’acollir congressos el 2022 de màxim 350 persones a esdeveniments de 750 persones l’any passat. I els previstos per enguany van en la mateixa línia. Eivissa queda, però, encara fora del circuit dels congressos de més de 1.000 persones, encara aspira a convertir-se en destinació MICE de primer nivell. El Consell espera poder engegar les obres d’aquesta segona fase a l’octubre.
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
L'home, de 34 anys i nacionalitat colombiana, va rebre l'alta hospitalària diumenge passat