Tres persones ferides en un accident de trànsit a Valldemossa
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
Així i tot, encara presenta un escull: poder albergar congressos de més de 1.000 persones
Eivissa es consolida com a destinació de turisme MICE, de negocis. Cada vegada més hotels adapten les seves infraestructures per acollir aquest tipus d’esdeveniments. L’illa, però, encara presenta un escull: poder albergar congressos de més de 1.000 persones.
Només el passat mes d’abril Eivissa va ser escenari dos congressos de grans dimensions. L’internacional Music Summit va atreure a l’illa 2.200 persones entre delegats i periodistes. El ContArt va tenir 650 inscrits i aquesta setmana el Palau de Congressos acull la 17a edició Jornades Espanyoles de Costes i Ports. El nombre de participants és de 440.
El Palau de Congressos de Santa Eulària ha passat d’acollir congressos el 2022 de màxim 350 persones a esdeveniments de 750 persones l’any passat. I els previstos per enguany van en la mateixa línia. Eivissa queda, però, encara fora del circuit dels congressos de més de 1.000 persones, encara aspira a convertir-se en destinació MICE de primer nivell. El Consell espera poder engegar les obres d’aquesta segona fase a l’octubre.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
S'hi ha duit a terme un simulacre i s'hi han fet obres de millora, limitades a aquest diumenge
Armengol assegura que l'informe de l'UCO corrobora el que ella sempre ha declarat en les comissions d'investigació i davant els tribunals