Joan Rabassa, de 17 anys, corona el pi de Pollença
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
El teatre també n'és protagonista
A Eivissa, el recinte de Dalt Vila ha estat l’escenari d’una nova edició de la Nit del Patrimoni, una oportunitat per descobrir els tresors que ofereix la ciutat antiga i els seus museus fora dels horaris habituals.
Seguint la peripècia de n’Elisabet pels carrers de Dalt Vila a la recerca del seu estimat començava ahir vespre la setena Nit del Patrimoni, que se celebra a les 15 ciutats espanyoles que formen part del Patrimoni Mundial. Per a l’ocasió, han obert tots els museus i els temples, que, per un dia, mostren la riquesa dels seus fons més enllà del solpost.
El moment més esperat arriba a les nou del vespre, quan a les 15 ciutats distingides per la Unesco comencen a ballar alhora. Enguany es vol donar protagonisme a la dansa: a Eivissa, amb Joaquin Collado i l’espectacle Quien baila su mal espanta al claustre de l’Ajuntament.
Tot per animar la ciutadania a redescobrir el patrimoni històric. Per cert, la història d’Elisabet acaba bé i, com sempre, els amants es retroben.
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
La celebració de Sant Antoni ha quedat a mitges
A Vila, es confirma que es coronarà el pi avui vespre, independentment de la pluja