Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

El teatre també n'és protagonista
A Eivissa, el recinte de Dalt Vila ha estat l’escenari d’una nova edició de la Nit del Patrimoni, una oportunitat per descobrir els tresors que ofereix la ciutat antiga i els seus museus fora dels horaris habituals.
Seguint la peripècia de n’Elisabet pels carrers de Dalt Vila a la recerca del seu estimat començava ahir vespre la setena Nit del Patrimoni, que se celebra a les 15 ciutats espanyoles que formen part del Patrimoni Mundial. Per a l’ocasió, han obert tots els museus i els temples, que, per un dia, mostren la riquesa dels seus fons més enllà del solpost.
El moment més esperat arriba a les nou del vespre, quan a les 15 ciutats distingides per la Unesco comencen a ballar alhora. Enguany es vol donar protagonisme a la dansa: a Eivissa, amb Joaquin Collado i l’espectacle Quien baila su mal espanta al claustre de l’Ajuntament.
Tot per animar la ciutadania a redescobrir el patrimoni històric. Per cert, la història d’Elisabet acaba bé i, com sempre, els amants es retroben.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"