Localitzada la menor de 17 anys desapareguda a Palmanova
L'alerta per desaparició ha estat desactivada

El teatre també n'és protagonista
A Eivissa, el recinte de Dalt Vila ha estat l’escenari d’una nova edició de la Nit del Patrimoni, una oportunitat per descobrir els tresors que ofereix la ciutat antiga i els seus museus fora dels horaris habituals.
Seguint la peripècia de n’Elisabet pels carrers de Dalt Vila a la recerca del seu estimat començava ahir vespre la setena Nit del Patrimoni, que se celebra a les 15 ciutats espanyoles que formen part del Patrimoni Mundial. Per a l’ocasió, han obert tots els museus i els temples, que, per un dia, mostren la riquesa dels seus fons més enllà del solpost.
El moment més esperat arriba a les nou del vespre, quan a les 15 ciutats distingides per la Unesco comencen a ballar alhora. Enguany es vol donar protagonisme a la dansa: a Eivissa, amb Joaquin Collado i l’espectacle Quien baila su mal espanta al claustre de l’Ajuntament.
Tot per animar la ciutadania a redescobrir el patrimoni històric. Per cert, la història d’Elisabet acaba bé i, com sempre, els amants es retroben.
L'alerta per desaparició ha estat desactivada
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
Continua la incògnita, mentre s'especula quina espècie pot haver causat el que no sembla una mossegada
Després d'un mes, l'home de 54 anys ha estat traslladat a planta