Una mallorquina de la Flotilla queda detinguda a Israel per una presumpta agressió a una funcionària de presons
S'espera que els altres 27 activistes espanyols de la flotilla arribin devers la mitjanit d'aquest dilluns a dimarts

Les navilieres han d'advertir els compradors que desembarcar el vehicle sense permís es castiga amb més de mil euros de multa
Al voltant dels vint dies d’agost s’ha esgotat la quota de 4.000 cotxes particulars a Eivissa, i la previsió és que tampoc no hi hagi places per a alguna setmana de setembre, per això el Consell ha donat instruccions a les navilieres perquè deixin de vendre bitllets o avisin els clients que s’arrisquen a una sanció si desembarquen sense autorització.
La institució insular ja tenia previst que s’esgotarien les places, així que s’està aconseguint l’efecte de reduir la punta de vehicles de la temporada. En qualsevol cas, ara les navilieres han d’agafar un rol més actiu i advertir els que busquin un bitllet per a aquests dies que incomplir la llei pot sortir molt car, entre 1.000 i 30.000 euros, segons explica el vicepresident del Consell d’Eivissa, Mariano Juan.
També es confia desbloquejar ben aviat el conveni amb la DGT, cosa que permetrà accedir a les dades dels vehicles arribats des del juny. A més, a dia d’avui el Consell té una trentena de vehicles immobilitzats en relació amb la quota de 16.000 vehicles de lloguer.
Juan admet que no pensava que s’esgotaria el topall específic dels lloguers de cotxes, perquè la patronal deia que la flota total no passava dels 12.000 encara que es va demanar autorització per 27.000.
Baleària, la principal operadora, no farà valoracions fins després d’una reunió que han demanat les navilieres amb el Consell, encara sense data.
S'espera que els altres 27 activistes espanyols de la flotilla arribin devers la mitjanit d'aquest dilluns a dimarts
L'home estaria implicat en un accident de trànsit en la rotonda del Fan cap a Mercapalma, a Palma, on ha mort un home de 31 anys
Ha causat una gran expectació perquè la columna de fum era visible a tota la ciutat
Gràcies a la seva pressió, amb recollida de firmes, els nous aparcaments blaus que s'havien creat a dos carrers seran gratuïts per a residents