Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

La mitjana de les Illes Balears no arriba als 150
La despesa per persona i dia a les Pitiüses durant el passat mes de juny va ser de devers 165 euros, mentre que la mitjana de les Illes no arriba als 150, segons dades de l’Institut d’Estadística de les Balears. Els turistes que més gasten són els que venen d’Alemanya o del Regne Unit, i els que menys despesa fan són els espanyols.
Segons l’enquesta, la principal destinació de la despesa és l’allotjament, seguida de la manutenció i el transport. A les Pitiüses, l’estada mitjana és de 5,5 dies, la xifra inferior de les Illes, ja que a Mallorca se situa en 6,5 dies i a Menorca, en 7,1.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat