Controlat, però no extingit, un incendi industrial al polígon de Binissalem
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
Amb un nou punt d'informació, es promociona la connexió per mar entre la zona d'atracament i el centre de la ciutat
160 creuers faran escala a Eivissa, 2 menys que en 2018. Va obrir-ne la temporada l’AIDACARA, el 25 de febrer, i l’FTI BERLIN la tancarà el 26 de novembre.
Per evitar la saturació de vehicles i facilitar l’arribada del creueristes al centre de la ciutat, s’ha donat prioritat a la promoció de la connexió per mar entre la zona d’atracament i el centre de la ciutat, amb un nou punt d’informació.
Enguany s’han editat 50.000 còpies del ‘Mapa de comerços d’Eivissa per creueristes’, 10.000 exemplars més que la temporada passada. Els comerciants de la zona, però, destaquen que a més de la manca de mobilitat, també han de lluitar contra el que representa la polsera del tot inclòs.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
Es cobrarà per dia pernoctar i per buidar aigües brutes i a canvi es donaran serveis com electricitat i internet