Detenguda per matar una familiar a un domicili de Pere Garau
La víctima, de devers 70 anys, ha estat trobada morta a una casa
Es permetran reunions de fins a 10 persones només a l'aire lliure i s'ampliarà la cabuda màxima a bars i restaurants
Eivissa a partir d’aquest dimarts baixa a Nivell 2, això vol dir “risc mitjà”. Entre altres mesures, es permetran reunions de fins a 10 persones només a l’aire lliure i s’ampliarà la cabuda màxima a bars i restaurants. L’evolució de les dades ha permès alleugerir restriccions a les portes de Nadal.
A partir de dimarts, la cabuda màxima als comerços s’incrementarà al 75%, un 25% més que avui. Els comerciants agraeixen que més clients puguin accedir a la botiga al mateix temps tot i que alguns asseguren que no ho notaran gaire, perquè no hi ha tanta gent com altres anys amb ganes o possibilitats de comprar.
Pel que fa a la pràctica d’esport, també hi haurà canvis. Depenent del tipus de ventilació, es pot passar del 30% de cabuda màxima permesa al 50%. Al Club de Budoka d’Eivissa asseguren que no variarà la situació tot i que podrien aplicar certs canvis, perquè prefereixen mantenir els grups bombolla que ja estan creats.
A les terrasses es podran ajuntar un màxim de 10 persones en una taula, tot i que a l’interior es manté el màxim de sis. De fet, a l’espai interior, segons determinades condicions com la ventilació, la cabuda màxima pot incrementar-se fins al 70%.

Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima, de devers 70 anys, ha estat trobada morta a una casa
Els investigadors situen la casa de l'expresident del Govern espanyol com un nucli on es planificaven i dirigien les instruccions de més sensibilitat de la presumpta xarxa
Rodada en la seva major part a l'illa, el director, David Ilundain, confia que el públic quedi atrapat per aquest thriller que mescla cinema social i quinqui