Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
L'aeroport des Codolar té programats 863 vols, només 11 vols menys que a la Setmana Santa de 2019
Eivissa recupera en aquesta Setmana Santa el ritme de visitants dels anys pre pandèmia. Així almenys ho demostren les xifres a l’aeroport. Avui Dijous Sant s’espera l’arribada i sortida de 85 vols nacionals i d’uns 85 internacionals, xifres molt similars a les de 2019.
La imatge que presenta l’aeroport des Codolar és la d’un dijous de Setmana Santa al que estàvem acostumats abans de la pandèmia. De fet, des d’avui dijous i fins dilluns de Pasqua, hi ha programats 863 vols aquí, al voltant de només una desena menys que al 2019, quan n’hi va haver 874. I si prenem com a referència les dades del passat divendres fins dilluns, fins i tot, se superen les de fa 3 anys: 1.843 vols, enfront dels 1774 del 2019.
Les motivacions dels passatgers que aterraven avui per visitar Eivissa eren ben variades
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Abans de l'estiu faran les pràctiques a municipis com Sóller, Capdepera i Santa Margalida