Primera intervenció de l’helicòpter Milana dels Bombers de Mallorca a un incendi a Manacor
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïns que encara no han pogut tornar a la zona

A partir de l'1 de juny s'hi incorporaran els reforços estivals
/EUROPA PRESS
44La intoxicació per drogues és el motiu principal d’ingrés hospitalari a Eivissa quan s’obre la temporada de discoteques. Per això, l’Àrea de Salut d’Eivissa i Formentera reforçarà els serveis d’Urgències d’Atenció Primària als centres d’Eivissa i Sant Antoni per donar resposta al possible increment d’usuaris que pugui generar l’obertura de discoteques aquest cap de setmana.
Els reforços programats consisteixen en la incorporació aquest divendres i dissabte d’un equip compost per un metge i infermer que estarà operatiu de 10 a 22 hores.
D’aquesta manera, els SUAP d’aquestes dues localitats disposaran en aquest horari de tres equips d’Urgències enfront dels dos de què disposa habitualment.
D’altra banda, a partir de l’1 de juny s’incorporaran els reforços d’estiu, tant per a les Urgències d’Atenció Primària com per a les consultes de desplaçats.
En total, hi haurà set equips composts per un metge i un infermer i tindran com a destinació les consultes per a pacients desplaçats dels centres de salut de Santa Eulària, Vila, es Viver i Sant Antoni, que com a novetat disposarà d’un segon equip encarregat de l’atenció a pacients que són de vacances o els treballadors de temporada i que provenen d’una altra comunitat o país.
Aquests reforços s’allargaran fins al 30 de setembre, excepte a Sant Antoni, que finalitzaran el 15 d’octubre.
D’altra banda, els serveis d’Urgències d’Atenció Primària de Vila i Sant Antoni també veuran reforçats els caps de setmana i festius de 10 a 22 hores, els divendres de 15 a 22 hores, de l’1 de juny al 30 de setembre, en el cas del centre de l’Avinguda 8 d’Agost i fins al 15 d’octubre al centre de Portmany. Els SUAP de Vila i Sant Antoni quedaran d’aquesta manera amb tres equips per a l’atenció en caps de setmana.
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïns que encara no han pogut tornar a la zona
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Demanen recuperar els drets perduts durant l'etapa concursal de l'empresa, en què la plantilla va renunciar al 25% del seu salari