Les obres del segon cinturó de Palma al Coll d’en Rabassa començaran a finals d’any
És una de les vies més congestionades d'Espanya, amb un volum de 188.000 vehicles al dia
Demà comença el termini d'inscripció al nou Curs d'Especialista en Cuina Eivissenca de l'Escola d'Hoteleria
El curs servirà també per donar a conèixer alguns dels plats oblidats de la cuina tradicional eivissenca, que esperen que, fins i tot, puguin aparèixer a les cartes d’alguns establiments.
Per elaborar els continguts del curs s’ha tengut en compte l’aportació d’un equip d’assessors, entre els quals hi ha cuiners experimentats d’alguns restaurants emblemàtics d’Eivissa, com Catalina Riera, de Can Alfredo; Paco Marí, de Mesón de Paco, i Catalina Ferrer, de Ca Na Pepeta.
Es donarà també importància al paper del producte local. “S’ha reunit la informació sobre producte local, al mateix temps que anàvem fent una visita per tot el calendari gastronòmic de les festes d’Eivissa”, explica Pepita Costa, que és directora de l’Escola d’Hoteleria d’Eivissa.
S’ofereixen quinze places i el termini de matriculació comença demà. El curs es divideix en dues parts, una que s’impartirà els mesos d’octubre i novembre i l’altra, de gener a març. El curs està organitzat pel Consell i l’Ajuntament d’Eivissa amb el suport de l’Institut d’Estudis Eivissencs i la resta d’ajuntaments de l’illa.
És una de les vies més congestionades d'Espanya, amb un volum de 188.000 vehicles al dia
A la resta de l'illa és groc, manco al nord que no hi ha cap avís
Cort ha informat que el parc de la Ribera i el de Can Terrers romanen tancats des de les 13.00 hores, mentre que el parc de Bellver tancarà a partir de les 21.00 hores