Júlia Saura, autora d’unes carotes de Sant Joan que “fan festa”
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
Els assistents poden participar en l'Adopta una abella, per donar suport a la recuperació de l'abella eivissenca
Eivissa celebra el primer ‘Festival de les Abelles’. Una iniciativa de l’Ajuntament de Sant Josep per conscienciar de la importància d’aquests insectes com a indicadors de la qualitat ambiental, a més de la seva funció pol·linitzadora.
Una jornada que combina divulgació i diversió. Entre les propostes, hi ha una exposició dedicada a l’apicultura tradicional, tallers de per aprendre a fer espelmes amb cera, o de pintar casetes on fer-li les caseres que es repartiran arreu de l’illa.
A més, els assistents poden participar en l’acció ‘Adopta una abella’, en la qual amb un donatiu de 5 euros donen suport al projecte de recuperació de l’abella eivissenca.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be
Entre les propostes, hi ha la reducció de l'activitat turística