L'illa s'ha sumat a les nombroses manifestacions celebrades arreu de l'Estat
Amb lemes com ‘No estan totes, falten les assassinades’ o ‘Juntes som imparables’, més de 200 persones s’han concentrat davant dels Jutjats d’Eivissa. Han protestat contra la sentència de l’Audiència de Navarra que ha deixat als membres de la Manada en llibertat després de pagar la fiança corresponent.
Els assistents han volgut denunciar un sistema judicial que consideren que és patriarcal, està obsolet i que menysté a les dones.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella