Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

L'illa s'ha sumat a les nombroses manifestacions celebrades arreu de l'Estat
Amb lemes com ‘No estan totes, falten les assassinades’ o ‘Juntes som imparables’, més de 200 persones s’han concentrat davant dels Jutjats d’Eivissa. Han protestat contra la sentència de l’Audiència de Navarra que ha deixat als membres de la Manada en llibertat després de pagar la fiança corresponent.
Els assistents han volgut denunciar un sistema judicial que consideren que és patriarcal, està obsolet i que menysté a les dones.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació per continuar el procés de recuperació
Als seus inicis dalt el cavall, ja li va tocar per sorteig ser caixer fadrí del bienni 1991-1992
La policia actua des de primera hora del matí a Palma, Llucmajor i Manacor