Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Només el 10% de la roba es recicla, la resta acaba a l'abocador
Els veïnats de Vila suspenen en reciclatge de roba. És la conclusió d’un estudi realitzat per la Fundació Deixalles al municipi, després d’analitzar diferents mostres preses als abocadors i als contenidors específics de roba.
Eivissa compta amb 8 nous contenidors de recollida de roba instal·lats fa poc, un municipi que ja en té 50 en total. Fundació Deixalles i Càritas, les dues entitats que es dediquen aquí al reciclatge de roba, esperen que se’n fomenti així la recollida, i és que les dades no són gaire engrescadores. Segons un estudi que han realitzat, només el 10% de la roba es recicla, la resta acaba a l’abocador.
El contenidors de la Fundació Deixalles són menys coneguts que els de Càrites pero tots dos tenen la mateixa funció, la de recollir roba de segona mà. A Eivissa l’any passat recolliren 500 tones de roba. Als tallers se separa la que va a botiga i la que es ven a l’engròs. Un reciclatge que també ajuda a la inserció laboral de persones sense recursos.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat