Tres persones ferides en un accident de trànsit a Valldemossa
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
Només el 10% de la roba es recicla, la resta acaba a l'abocador
Els veïnats de Vila suspenen en reciclatge de roba. És la conclusió d’un estudi realitzat per la Fundació Deixalles al municipi, després d’analitzar diferents mostres preses als abocadors i als contenidors específics de roba.
Eivissa compta amb 8 nous contenidors de recollida de roba instal·lats fa poc, un municipi que ja en té 50 en total. Fundació Deixalles i Càritas, les dues entitats que es dediquen aquí al reciclatge de roba, esperen que se’n fomenti així la recollida, i és que les dades no són gaire engrescadores. Segons un estudi que han realitzat, només el 10% de la roba es recicla, la resta acaba a l’abocador.
El contenidors de la Fundació Deixalles són menys coneguts que els de Càrites pero tots dos tenen la mateixa funció, la de recollir roba de segona mà. A Eivissa l’any passat recolliren 500 tones de roba. Als tallers se separa la que va a botiga i la que es ven a l’engròs. Un reciclatge que també ajuda a la inserció laboral de persones sense recursos.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
S'hi ha duit a terme un simulacre i s'hi han fet obres de millora, limitades a aquest diumenge
L'accident ha mobilitzat un ampli dispositiu d'emergències, en el qual han participat els Bombers de Mallorca, que han fet un rescat d'urgència en una zona de difícil accés