Controlat, però no extingit, un incendi industrial al polígon de Binissalem
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
Es tracta de l'operació d'alt impacte que va començar el primer de juny i seguirà fins a l'octubre
Enguany la Guàrdia Civil ha posat més reforços que l’any passat. Agents que fan feina en les zones on s’acumula el més alt nombre de turistes, com també al port i a l’aeroport. És l’operació d’alt impacte que va començar l’1 de juny i seguirà fins a l’octubre.
En proporció són les dotacions de reforç més grans del país enviades fora de la destinació. Hi ha dos equips de la unitat rural que venen de València, quatre unitats canines i també hi ha reforços en el servei marítim. Segons ha informat el coronel en cap de les Balears, Alejandro Hernández, d’aquí a un mes començaran les obres per allotjar els efectius d’aquest servei que esperen que sigui permanent.
Quant al tema migratori, hi ha un canvi de tendència, si l’any passat el 70% dels migrants eren algerians, enguany s’ha invertit i el 70% són subsaharians. Ho ha dit el delegat del Govern, Alfonso Rodríguez, que assegura que enguany han arribat més de 2.700 migrants a les Illes Balears, que el flux a Formentera s’ha reduït respecte a l’any passat amb entre un 30 i un 33% del total de migrants arribats a les Illes, i a Eivissa està entre en 7 i 8%.
A més, han aclarit que els cossos de migrants que es van trobar lligats de mans i peus en aigües d’Eivissa provenien d’una embarcació amb destinació a Alacant, investigació que du a terme la Policia Nacional d’Alacant.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
Les proves d'accés a la universitat es fan fins dijous a les quatre illes amb un nou sistema de control contra el frau i un reforç del transport públic cap als centres d'examen
Pollença és l'únic poble que conserva aquesta tradició, que enguany protagonitzaran les germanes Marta i Júlia Llobera