Mor el sociòleg Antoni Tarabini
Va ser un dels fundadors del Partit Socialista a les Illes Balears
En els últims cinc anys, els vehicles amb motor han crescut un 18% a l'illa
Eivissa duplica la taxa de motorització respecte de la mitjana europea. De fet, el número de vehicles amb motor ha passat d’un total de 65.000 a l’any 1998 a superar els 150.000 vehicles l’any 2019. És a dir, actualment, hi ha més d’un vehicle per habitant.
En els últims cinc anys, els vehicles amb motor han crescut un 18% a l’illa; les motocicletes s’han incrementat un 33 per cent, mentre que els turismes un 15 i els autobusos un 18. La percepció de saturació és generalitzada.
Un dels problemes més assenyalats pels conductors és l’entrada a Vila. Alguns d’ells prefereixen deixar el seu vehicle en aparcaments dissuasius com es Gorg o, fins i tot, anar en bicicleta. I per això, els usuaris creuen que s’han de fomentar alternatives més sostenibles, com la bicicleta o el transport públic.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Va ser un dels fundadors del Partit Socialista a les Illes Balears
Vol saber si com ha denunciat Aliança per l'Aigua podria existir un delicte ambiental
Està en vigor des del febrer passat, però les multes —de 200 euros— es començaren a posar l'abril