La Policia Nacional va respondre a manifestants violents que haurien ferit cinc agents, segons el seu informe
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
Són les dades més altes d'entre tots els serveis d'emergència espanyols
El 061 de les Balears va reanimar l’any passat un 40% de pacients en parada cardiopulmonar. La mitjana estatal es troba entre el 23 i 27%. Són les dades més altes d’entre tots els serveis d’emergència espanyols.
Segons informa la Conselleria de Salut, a les Balears es produeixen 54 casos de parada cardiorrespiratòria a l’any per cada 100.000 habitants i el temps de mitjana de resposta és de 8 minuts.
Les dades revelen la necessitat d’aplicar tècniques de reanimació dins els primers 4 minuts.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
El geògraf de la UIB creu que les polítiques actuals de contenció turística poden acabar beneficiant el negoci turístic, sense resoldre els problemes de la ciutadania
La presidenta s'ha reunit amb el president del Govern central per parlar sobre finançament, condonació del deute i migració en una reunió que ha tengut lloc aquest dimecres