El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Presenten un visor telemàtic que permet conèixer la disponibilitat de sòl als polígons
El Govern ha posat en marxa un visor telemàtic que permetrà a la ciutadania i a les empreses conèixer la disponibilitat de sòl industrial a les Illes Balears. Ja es coneixen les dades de l’oferta existent. A l’arxipèlag hi ha en aquests moments un 85% dels 10 milions de metres quadrats de sòl industrial analitzat en explotació. En canvi, el sòl industrial disponible és del 14% en general, però varia segons el municipi i polígon del qual parlam.
Per exemple, al polígon de Son Castelló a Palma, la disponibilitat de sòl sense edificar és pràcticament nul·la, mentre que a polígons com el de Maó, a la quarta fase hi ha molts de solars disponibles com veim en color verd. El Govern considera que serà una eina important per la planificació empresarial.
A continuació, l’IDI ja està elaborant un estudi de la demanda existent per conèixer si el sòl disponible és suficient analitzant cada municipi. Aquest visor es pot consultar a través del web del sitibsa.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle