Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Les Balears, Catalunya, País Valencià i Múrcia recuperen l'acte original, limitat el 2020 per la pandèmia
101
La pròxima Encesa de Torres i Talaies a favor dels drets humans i dels refugiats del món es farà el dissabte 15 de gener i tendrà la participació de les Balears, Catalunya, País Valencià i Múrcia. A tots aquests territoris, un grup de voluntaris encendran de manera coordinada bengales de fum per reivindicar una societat més solidària.
En aquesta ocasió, i segons pot avançar IB3 Notícies, s’ha encarregat el manifest a la cantant i compositora Maria del Mar Bonet. L’Encesa de Talaies es va substituir l’any passat per una encesa simbòlica d’espelmes a títol individual, a causa de les restriccions sanitàries. El pròxim 15 de gener recuperarà el seu esperit original, en una nova edició, la cinquena, que reivindica igualment la conservació del patrimoni.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Abans de l'estiu faran les pràctiques a municipis com Sóller, Capdepera i Santa Margalida
La majoria d'incidents han estat per risc de despreniments, amb 33 actuacions dels serveis d’Emergència, seguit de la caiguda d’elements urbans, amb un total de 29 incidències
Això haurà de servir als jutges per aclarir si hi va haver negligència mèdica, tal com denuncia la mare