Localitzada la menor de 17 anys desapareguda a Palmanova
L'alerta per desaparició ha estat desactivada

Es calcula que el 2066 seran un terç de la població
Cada vegada vivim més. L’esperança de vida de les dones és de 85 anys i dels homes, 80.
Això suposa un envelliment de la societat. Els majors de 65 anys són el 15% de la població de Balears. N’hi ha prop de 230.000.
La majoria, 8 de cada 10, viuen a Mallorca, sobretot a Palma. Un 10% són a Eivissa, prop d’un 9%, a Menorca i un 1%, a Formentera.
L’Anuari de l’Envelliment constata que aquest sector de la població ha canviat. És gent més activa però preocupada per la dependència en un futur. I apareix un nou factor: la doble dependència.
Els autors de l’anuari demanen que es faci un pacte d’estat per l’envelliment que tracti temes com el maltractament en els majors de 65 anys i l’habitatge.
Un dels reptes és consolidar els serveis a domicili i reduir les llistes d’espera per a les residències. Es calcula que el 2066 els majors de 65 anys seran un terç de la població.
L'alerta per desaparició ha estat desactivada
Continua la incògnita, mentre s'especula quina espècie pot haver causat el que no sembla una mossegada
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
Després d'un mes, l'home de 54 anys ha estat traslladat a planta