Els conductors professionals podran accedir a la jubilació anticipada
30 anys cotitzats, 9 dins el sector, són els requisits

L'Ajuntament no troba necessàries aquestes ocupacions després que s'hagin relaxat les restriccions
El diumenge 17 d’octubre és la data límit perquè els restauradors de Manacor retirin les taules i cadires que ocupen llocs d’aparcament. El Consistori manacorí ho ha comunicat aquest dimecres als empresaris afectats, alguns dels quals critiquen que se’ls ha avisat amb poca antelació.
Les ocupacions temporals, autoritzades l’any 2020 i que s’havien mantengut durant el 2021, han suposat un alè per a molts negocis que han pogut seguir fent feina durant la pandèmia. Els empresaris asseguren que n’estan agraïts, però els hauria agradat que s’allargassin fins a l’hivern. És el cas de Serafí Sard, encarregat del Restaurant Sa Fonda, qui considera que s’haurien d’haver mantengut fins a les festes de Nadal i Sant Antoni.
Per contra, l’Ajuntament de Manacor considera que ha arribat el moment de retirar-les, per la millora de la situació sanitària i la relaxació de les restriccions. En aquests moments, els bars i restaurants poden tenir una ocupació del 75 per cent a l’interior dels locals i dels 100 per cent a les terrasses.
30 anys cotitzats, 9 dins el sector, són els requisits
Els agents de la Policia Nacional de Maó han escorcollat un domicili al carrer de Vasallo
El conductor del tractor ha resultat il·lès
Missatges de WhatsApp, fotos familiars i testimonis han servit perquè l'Audiència capgiri el testament