Tots els centres educatius de Vila han suspès l’activitat lectiva com a conseqüència de la tempesta
El CEIP Can Misses ha estat un dels més afectats

És l'anomenat Blue Monday, una efemèride que va néixer al Regne Unit ara fa 20 anys, es basa en una fórmula matemàtica ideada per un psicòleg
S’han acabat les festes, torna el fred i encara queden dies per rebre la primera nòmina de 2025. Això fa que el tercer dilluns de gener sigui el més trist de l’any.
Cada persona el viu de manera diferent. Els estudiants, perquè s’acosten els exàmens. Les persones grans, perquè ha pujat el cistell de la compra i, fins i tot, n’hi ha que cerquen connexions internacionals amb la investidura de Donald Trump com a president dels Estats Units.
També hi ha persones que són escèptiques amb la tristor que pugui generar un dia, sigui quina sigui la situació. El dia més trist de l’any és avui, però encara queda tot el 2025 per anar recuperant l’alegria amb l’arribada del primer sou de l’any i de les bones temperatures d’aquí a unes setmanes.
El CEIP Can Misses ha estat un dels més afectats
Amb l'objectiu de protegir la seva salut mental, reben un curs per part d'una psicòloga d'emergències
S'espera que els altres 27 activistes espanyols de la flotilla arribin devers la mitjanit d'aquest dilluns a dimarts
La Guàrdia Civil espera els resultats de l'autòpsia, que determinarà si la víctima ha mort de manera natural o si es tracta d'un assassinat