Jaume Anglada, ferit greu per un accident de trànsit a Palma
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI

Uns 70 afectats han assistit a una reunió convocada per l'Ajuntament de Sant Antoni per explicar com accedir a les subvencions
Només el 80% dels afectats pel pas de la DANA i de l’esclafit a Sant Antoni el passat 22 d’octubre podran acollir-se a les subvencions que dona el Govern a través del Fogaiba. Uns 70 afectats han assistit aquest dijous a la nit a una reunió convocada per l’Ajuntament de Sant Antoni.
A la trobada, el personal del Govern ha explicat com es pot accedir en aquestes ajudes. Les subvencions només estan disponibles per terrenys rústics forestals. Els propietaris han de demanar l’ajuda i fins al menys el mes d’abril no podran començar a retirar els arbres caiguts. Això ha motivat durant la reunió les queixes d’alguns afectats que ja han començat a llevar els arbres i que no compleixen, per tant, els requisits per accedir a la subvenció. L’ajuda també deixa fora les finques urbanes, un 20% del total. L’esclafit va afectar 300 hectàrees i 260 parcel·les, 230 d’elles rústiques.
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
L'incident no ha causat ferits ni tampoc cap vessament a la mar