Entren en vigor noves restriccions a 14 municipis per frenar la propagació de la grip aviària
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
Segons l'associació hotelera, la mitjana d'ocupació és del 40%
54
El 30% de la planta hotelera de Sóller ja ha obert les seves portes amb una ocupació mitjana del 40%. Segons l’associació hotelera, la majoria de clients són alemanys. Encara aquestes xifres, la situació al Port de Sóller és dessoladora. Els propietaris dels bars diuen que tot i que diumenge finalitzi l’estat d’alarma no veuran resultat en la caixa.
A la botiga Tramuntana Tours, on organitzen excursions, el seu propietari, Andy, ha explicat IB3 Ràdio que “s’ha notat un poc l’arribada de turistes, encara que només facturam un 25% que abans de la pandèmia”.
El president de l’associació hotelera de Sóller, Lluis Rullán, diu que no es poden fer previsions d’aquesta temporada, ja que les reserves són d’un dia per l’altre. No hi ha, assegura, dates confirmades per juny o juliol. Així i tot celebren que els establiments que romanen oberts tenen una ocupació d’un 40%.
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
La Unitat de Diagnòstic Molecular i Genètica Clínica de l'Hospital Son Espases ha detectat aquesta variant que afecta només determinats llinatges menorquins
Una explosió causa dos ferits as Coll d’en Rabassa i un altre, alguns danys materials a Platja de Palma
El succés va tenir lloc aquest dijous, després d’una baralla per un robatori