Apareix un cadàver a la platja de Son Moll, a Capdepera
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació

Cort ha confirmat que no prorrogarà aquesta mesura més enllà d'aquest mes
El portaveu de l’Ajuntament de Palma, Alberto Jarabo, ha confirmat que a finals d’aquest mes s’hauran de retirar totes les terrasses de bars i restaurants que ocupen places d’aparcament. Aquest espais s’havien ocupat de manera excepcional perquè els bars poguessin compensar les pèrdues derivades de la pandèmia. Alguns restauradors demanaven poder continuar emprant aquests espais, però, finalment, el 30 de setembre s’hauran de retirar. Segons Jarabo, els bars “ja han aconseguit recuperar part de les pèrdues provocades pels mesos de tancament i, per tant, ara és lògic també tornar a recuperar aquest espai per a l’aparcament de vehicles”. D
Així, fins a finals de mes, els informadors de Cort continuaran avisant els restauradors que les terrasses s’han de retirar i a partir del dia 1 d’octubre es podran aplicar sancions als que no ho hagin fet. Les multes per infringir l’ordenança municipal d’ocupació de la via pública oscil·len entre els 750 euros i els 1.500.
En canvi, l’Ajuntament de Palma sí té previst prorrogar l’excempció de la taxa d’ocupació de la via pública fins el desembre. Així, els restauradors no hauran de pagar aquesta taxa fins el desembre.
D’altra banda, Alberto Jarabo ha anunciat que al ple d’aquest mes de setembre els partits que conformen el Govern municipal aprovaran una moció mostrar la seva oposició a l’ampliació de l’aeroport. Segons Jarabo, la moció ja ha estat consensuada entre les tres formacions polítiques.
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació
Les retransmissions especials situen IB3 com la tercera cadena més vista a les Balears aquest diumenge
La investigació es va iniciar mesos enrere arran de la mort de 3 joves a Ciutadella
Jaime Martínez, batle de Palma: "Si fos per mi ja haurien entrat els buldòzers la setmana passada"