Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
L'informe Gadeso també posa de relleu la necessitat que la planta hotelera es diferenciï de la de Mallorca integrant-se més en l’entorn
87
4 de cada 10 menorquins considera que l’impost de turisme sostenible, també conegut com ecotaxa, hauria d’aplicar-se només en temporada alta. Així es desprèn del darrer informe Gadeso sobre turisme i saturació. Concretament el 44% dels menorquins opinen així, 6 punts més que la mitjana balear. La percepció del turisme a l’illa difereix en alguns aspectes de la resta d’illes. Si bé és cert que arreu es considera que cal limitar el turisme, a Menorca s’aposta per una reducció qualitativa.
A més, els diferents estudis posen de relleu la necessitat de que la planta hotelera es diferenciï de la de Mallorca integrant-se més en l’entorn.
L’altra especificitat de Menorca és l’elevada importància que es dona al producte agroalimentari com a element essencial per a desestacionalitzar. Un 43% dels enquestat considera clau promoure aquest sector mentre que la mitjana balear és un 19%.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Avui, ja recuperada i quinze anys després d'aquell procés que la va marcar de per vida, insisteix en la importància de la prevenció