Mor un ciclista a la carretera d’Inca, arran de l’impacte amb un cotxe
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
El 14 de març se celebra el Dia Mundial del Son
Prop de la meitat d’habitants de les Balears (46%) no dormen bé i 7 de cada 10 consideren que no dormen prou (el més recomanable és fer-ho entre 7 i 8 hores). Ho posa en relleu un estudi fet per Conforama, coincidint amb el Dia Mundial del Son, que es commemora el 14 de març.
Hi ha molts de factors que poden fer que no descansem bé, com ara l’estrès o els hàbits poc saludables. Entre les moltes recomanacions per dormir millor, hi ha menjar sa, sopar prest i lleuger, tenir poca llum a l’habitació i apagar les pantalles una bona estona abans d’anar al llit.
El 66% dels espanyols se’n va a dormir entre les 23 i les 00 h, mentre que gairebé el 20% es fica al llit passada la 1 de la matinada. Abans, prop de la meitat (42%) veuen la televisió, el 27% consulten el mòbil o la tauleta i un 15% llegeixen un llibre per relaxar-se.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
El compositor belga enregistra amb la Banda Municipal de Palma
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals