Descarrila un tren a Marratxí sense ferits
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren

El 14 de març se celebra el Dia Mundial del Son
Prop de la meitat d’habitants de les Balears (46%) no dormen bé i 7 de cada 10 consideren que no dormen prou (el més recomanable és fer-ho entre 7 i 8 hores). Ho posa en relleu un estudi fet per Conforama, coincidint amb el Dia Mundial del Son, que es commemora el 14 de març.
Hi ha molts de factors que poden fer que no descansem bé, com ara l’estrès o els hàbits poc saludables. Entre les moltes recomanacions per dormir millor, hi ha menjar sa, sopar prest i lleuger, tenir poca llum a l’habitació i apagar les pantalles una bona estona abans d’anar al llit.
El 66% dels espanyols se’n va a dormir entre les 23 i les 00 h, mentre que gairebé el 20% es fica al llit passada la 1 de la matinada. Abans, prop de la meitat (42%) veuen la televisió, el 27% consulten el mòbil o la tauleta i un 15% llegeixen un llibre per relaxar-se.
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061
La capitana del catamarà, de 53 anys, es troba en observació i presumiblement rebrà l'alta avui