El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
El 14 de març se celebra el Dia Mundial del Son
Prop de la meitat d’habitants de les Balears (46%) no dormen bé i 7 de cada 10 consideren que no dormen prou (el més recomanable és fer-ho entre 7 i 8 hores). Ho posa en relleu un estudi fet per Conforama, coincidint amb el Dia Mundial del Son, que es commemora el 14 de març.
Hi ha molts de factors que poden fer que no descansem bé, com ara l’estrès o els hàbits poc saludables. Entre les moltes recomanacions per dormir millor, hi ha menjar sa, sopar prest i lleuger, tenir poca llum a l’habitació i apagar les pantalles una bona estona abans d’anar al llit.
El 66% dels espanyols se’n va a dormir entre les 23 i les 00 h, mentre que gairebé el 20% es fica al llit passada la 1 de la matinada. Abans, prop de la meitat (42%) veuen la televisió, el 27% consulten el mòbil o la tauleta i un 15% llegeixen un llibre per relaxar-se.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits