El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Els pacients que ho necessitin ja poden demanar-les amb els sistemes habituals de cita prèvia
Els pacients que ho necessitin ja poden demanar cita presencial amb el seu metge o infermer. Fins ara, totes aquestes cites passaven per un cribratge telefònic o del personal d’admissió dels centres de salut. Ara, es pot fer amb els sistemes habituals de sol·licitud de cita prèvia.
Les cites presencials amb els metges de família passaran de ser el 40% al 60%, i en el cas d’infermeria, de fins al 80%. Des de gerència d’Atenció Primària seguiran amb atenció l’evolució d’aquests primers dies per saber si és necessari ampliar el percentatge de visites en persona o si ja és suficient així com està.
El personal mèdic reclama prudència i seny a l’hora de demanar cita presencial. I recorden que les persones que tenguin símptomes que poden ser de la Covid-19 no es poden mesclar amb els altres pacients.
Una vegada dins del centre de salut, els metges recorden la importància de dur la mascareta ben posada, fer netes les mans amb freqüència i mantenir la distància de seguretat amb els altres pacients.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran