Ha mort un ciclista en un accident amb un autobús del TIB
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa fins a set persones ferides de diversa consideració

Els experts en sostenibilitat advoquen per repensar el model turístic de cara a reduir les emissions contaminants
El tercer debat de l’Assemblea Ciutadana del Clima posa damunt la taula una de les grans problemàtiques: les emissions de CO2.
A les Balears, més de la meitat, en concret el 65%, provenen del sector transports. Ho fan a parts iguals tant el transport terrestre, com l’aeri i el marítim. Els experts en sostenibilitat participants aquest dissabte enl’assemblea advoquen per repensar el model turístic de cara a reduir les emissions contaminants.
Adverteixen, a més, que el canvi climàtic és irreversible. Ara diuen, el més important és tractar de minvar l’impacte. Asseguren que els joves són l’impuls del canvi.
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa fins a set persones ferides de diversa consideració
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí